Golf-reglen

Chip-in (42) / Prøvesving i bunker

2 Kommentarer 📁 Uncategorized 🕔13.oktober 2013

chip-in ttxt>> Spillerens slag fra fairway er endt fremme i greenbunkeren. Må han teste forholdene i den fairwaybunker, han netop passerer ved at tage et par prøvesving i bunkeren, naturligvis uden bold?

<<  Nej. Når bolden ligger i en bunker, må spilleren ikke teste beskaffenheden i bunkeren (greenbunkeren) eller nogen tilsvarende bunker (fairwaybunkeren) (R 13-4a)  –  Reglerne forhindrer dog ikke en spiller i at undersøge en hazards beskaffenhed, hvis hans bold ikke er i hazarden eller en tilsvarende hazard.

 (opdat. 22.10.13)

 

Lignende artikler

2 Kommentarer

  1. 🕔 10:56, 28.oktober 2013

    GolfBird

    Ved besvarelse af J.Valentin’s vedstående kommentar på golf.dk/debat rettet til og vedr. kontakt til Golf-Reglen , har undertegnede beklageligvis indsat kommentaren separat på Golf-Reglen’s kommentarblok. Den skulle korrekt være indsat som ”quote” som indledning i besvarelsen.
    Det betyder, at kommentaren er kommet til at fremstå som separat fremsendt til Golf-Reglen, hvilket vi beklager. Det er den ikke – det er kun indholdet, som henvender sig direkte til Golf-Reglen.
    Mvh. Golf-Reglen/PT

    svar på kommentar
  2. 🕔 12:45, 17.oktober 2013

    Golf-Reglen

    Skrevet af j.valentin, 17 oktober, 2013 – 13:25

    Ved ikke lige hvordan man sender meddelelser til dig på golf-reglen.dk.
    Men på forsiden er der en “Chip-in (42) / bunker”.

    Svaret på spørgsmålet er forkert.

    svar på kommentar

Skriv en kommentar

Din e-mail adresse offentliggøres ikke. De påkrævede felter er markeret *